Jak zbudować markę?

Data opublikowania: 9.12.2011,
Komentarze: 2,
Autor: Kasia

Dzięki szkoleniu nauczysz się budować i zarządzać marką od podstaw. Program szkolenia obejmuje cenne informacje, takie jak kreowanie znaku firmowego, tożsamości i wizerunku firmy, proces podejmowania decyzji zakupowych, architekturę marki, a także system budowania świadomości marki.

 

Cena szkolenia: bezpłatne
Termin szkolenia: Od 2012-01-01 do 2012-02-29
Czas trwania szkolenia: Dni 12/ godzin 48
Miejsce szkolenia: Katowice (zajęcia odbędą się tam gdzie zbierze się 5-cio osobowa grupa)

Typ szkolenia: szkolenie otwarte
Termin zgłoszeń upływa: 2011-12-31 – Rekrutacja w toku
Kontakt w sprawie szkolenia: Violetta Wróbel, tel 505086562, kwalifikacje@vision-consulting.pl

Opcja i tryb szkolenia: Stacjonarne / Po godzinach

Adresaci szkolenia: Kadra zarządzająca zamieszkała na terenie woj. śląskiego (pow. m.Katowic, m. Tychy i mikołowski) u mikro i małych przedsiębiorców związanych z branżą maszynową, samochodową i lotniczą , którzy posiadają jednostkę organizacyjną na terenie ww . powiatów
Cel szkolenia: Wzrost wiedzy w zakresie strategii zarządzania 20UP
Program szkolenia: Budowanie i zarządzanie marką firmy-program m.in.: znak firmowy, tożsamość i wizerunek firmy, proces podejmowania decyzji zakupowych, architektura marki, system budowy świadomości marki.
Opis metodyki szkolenia: Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu kursu
Zakres usług wchodzących w szkolenie: Materiały szkoleniowe i poczęstunek
Warunki ukończenia szkolenia Minimum 80 % obecności na zajęciach i pozytywnie zaliczony test końcowy

 

źródło:inwestycjawkadry.pl

Komentarze